نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه بسته بندی اتوماتیک Automatic Packaging Machine  و … با عملکرد الکترو مکانیک و پنوماتیک بوده و در انواع مختلفی تولید میشود. دستگاه پرکن الکترومکانیک اتوماتیک با 4 کاپه توزین و طول دو متر و پنجاه سانتیمتر و عرض 2 متر و ارتفاع سه متر و یازده سانتیمتر در البرز ماشین کرج تولید می شود.

این واحد برای کارخانجات بسته بندی مناسب بوده و مخزن آن توسط بالابر پر می شود. دستگاه پرکن پنوماتیک به صورت چهار ترازو به ارتفاع 2 متر و سی سانتی متر و طول یک متر و سی سانتی متر و عرض یک متر با سرعتی برابر با دستگاه های الکترومکانیکی اما به دلیل ابعاد کوچکتر کار می کند. اندازه، در فضاهایی که محدودتر هستند استفاده می شود.دستگاه بسته بندی اینجا کلیک کنید.

تجهیزات دستگاه های پرکن دیجیتال شامل سیستم PLC، مانیتور لمسی در زمان های مختلف شامل منوی فارسی، سیستم عیب یابی خودکار و HMI می باشد. اما با توجه به تغییراتی که گاهاً روزانه در تهیه مواد اولیه رخ می دهد، می توانید برای دریافت قیمت به روز و مربوطه این واحدها با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید.

اگر این دستگاه بسته بندی اتوماتیک است پس چه نیازی به اپراتور است؟

تمام دستگاه ها، ماشین ها، حتی بازوهای رباتیک صنعتی که تمام کارها را خودشان انجام می دهند، نیاز به یک اپراتور دارند تا آنها را روشن کند و تنظیمات لازم را انجام دهد. به عنوان مثال برای این دستگاه های بسته بندی، اپراتور باید تنظیمات اولیه دستگاه را انجام دهد، وزن بسته ها را تعیین کند، دستگاه بسته بندی را با بالابر Z هماهنگ کند و وزن اولیه و نهایی را تعیین کند. سلفون مناسب را در پشت دستگاه قرار دهید. و تمامی این موارد باید در ابتدای کار توسط اپراتور انجام شود.

دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار

خط پرکن حبوبات و خشکبار شامل ماشین آلات مختلفی می باشد. برای پرکردن حبوبات در صورتی که خط نظافت و بسته بندی کامل در نظر گرفته شود باید به دستگاه های بوجاری، نوار نقاله های دستی، دستگاه های کاسه لیفت، دستگاه های پولیش حبوبات و سپس دستگاه بالابر Z و انواع دستگاه های پرکن مراجعه کنیم.

این ماشین های پرکن وزن دارند و به نام کلاهک های Ludsley آنها نامگذاری شده اند. به عنوان مثال چهار ترازو شامل چهار ترازو برای توزین فرآورده ها و بسته بندی بعدی آنها و دو ترازو شامل دو ترازو برای توزین حبوبات و خشکبار می باشد که مکانیسم این دستگاه ها متفاوت بوده و شامل الکترومکانیکی و پنوماتیک می باشد.

مشخصات دستگاه بسته بندی اتوماتیک چهار وزنه مکانیکی

ابعاد دستگاه طول 250 عرض 200 ارتفاع 315

مصرف برق: 2.5 کیلو وات تک فاز یا سه فاز 220-380 ولت

وزن دستگاه: حدود 1600 کیلوگرم

سرعت دستگاه: 20 تا 30 بسته در دقیقه

وزن بسته بندی: از 20 تا 2000 گرم

دستگاه دیجیتال چهار توزین با سیستم PLC، مانیتور لمسی با منوی فارسی، سیستم تشخیص خطای خودکار، HMI و ... می باشد.

کاربرد دستگاه بسته بندی 

 پر کردن انواع حبوبات، غلات، میوه های خشک، شکر، شکر، برنج، چای، سبزیجات و میوه های خشک، چیپس، مواد دارویی و شیمیایی.





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: